REKLAMACE
REKLAMACE


Na všechny naše výrobky je poskytována garance v délce trvání 24 měsíců od data expedice. Veškeré reklamace je nutné zaslat písemnou formou (poštou, faxem, e-mailem) pokud možno i včetně fotodokumentace reklamované vady.

Prodávající oznámí zákazníkovi do 3 pracovních dnů stanovisko k reklamaci a termín konečného vyřešení reklamace.

Odběratel je povinen při převzetí zboží zkontrolovat jeho fyzický stav. Každá zjištěná závada při přepravě musí být uvedena v přepravním nebo dodacím listě a potvrzena přepravcem. Bez tohoto potvrzení přepravcem nelze uplatnit reklamaci poškozeného zboží při přepravě !!!

Reklamace množství a jiných zjevných vad musí být odběratelem uplatněna do 7 pracovních dnů ode dne přejímky zboží.

Reklamace skrytých vad musí být učiněna neprodleně po zjištění, nejpozději do 24 měsíců ode dne přejímky zboží.

V případě včasné a oprávněné reklamace neodstranitelné vady bude kupujícímu dodáno zboží náhradní, v případě reklamace odstranitelné vady bude provedena oprava poškozeného zboží.
Pro náhradní plnění si prodávající vyhrazuje přiměřený čas.

Veškeré námi dodávané výrobky jsou určeny pro použití v interiéru.

MzZlY